Маскот: Що Це І Коли Він Потрібний Бренду Міжнародна Маркетингова Група

Наприклад, кролик Квікі з Nesquik постає перед глядачами як енергійний, позитивний та сміливий персонаж, який не любить сидіти на одному місці. Він уособлює якості бренду, які неможливо описати у продукті. До того ж, у поведінці кролика Квікі можна знайти подібність до дітей – він енергійний і завжди «за» будь-які пригоди. У 2018 році британська компанія System1 Group провела дослідження, яке показало, що реклама з маскотами приносить компаніям на 30% більше прибутку. Головне завдання маскоту — зробити комунікацію компанії з аудиторією «людянішою», транслювати емоції від імені бренду.

Маскот бренда

Все эти преимущества будут актуальны и для любого другого маскота, поэтому в формат игр персонажи ложатся идеально. Персонаж Michelin нагадує зовнішнім виглядом йєті – істота, яка живе у непрохідних лісах та горах. Це дозволяє асоціювати продукцію компанії – автомобільні шини – з високою якістю, що дозволяє автомобілю пересуватися в найсуворіших умовах. Разберем несколько основных способов разработки персонажей.

Маскот бренда

Наступний етап розробки маскоту – виписати всі асоціації з брендом. Потім проаналізувати конкурентів і виділити ті цінності, які транслює їх персонаж. Підвищити впізнаваність бренду можна у різний спосіб. Роман Горбачов, генеральний директор «Логомашини», розповів, коли компанії потрібен маскот і як його розробити.

  • Як правило, маскоти представляють збірний образ аудиторії компанії.
  • Наступний етап розробки маскоту – виписати всі асоціації з брендом.
  • У 2018 році британська компанія System1 Group провела дослідження, яке показало, що реклама з маскотами приносить компаніям на 30% більше прибутку.
  • Наприклад, кролик Квікі з Nesquik постає перед глядачами як енергійний, позитивний та сміливий персонаж, який не любить сидіти на одному місці.
  • Головне завдання маскоту — зробити комунікацію компанії з аудиторією «людянішою», транслювати емоції від імені бренду.

Розробити маскоту та використовувати у комунікації з аудиторією може будь-яка компанія. Особливо добре маскот справляється із завданням залучення молодої аудиторії та підвищення лояльності. Навіть «серйозні» бренди можуть використати маскот це графічного персонажа — його жарти та неформальна комунікація не суперечитимуть профілю компанії. Використовувати маскот можна як у всіх каналах комунікації, так і в окремих – наприклад, тільки в соціальних мережах або email-розсилках.

Маскот бренда

Весь процесс разработки фирменного талисмана можно разделить на несколько простых этапов. Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись. Далее я перечислю наиболее популярные примеры маскотов в коммерческой сфере.

Маскот бренда

Вибір каналу залежить від аудиторії, яку за допомогою маскоту хоче залучити бренд. Спочатку під маркою Mr.Proper пропонувалася продукція для професійного збирання. Персонаж одразу завоював довіру в аудиторії продукту — домогосподарок, які потребують допомоги із домашніми справами. Маскотів люблять використовувати бренди, комунікація яких спрямована на привернення уваги дітей та їхніх батьків.

Поэтому для проекта мы разработали более подходящего персонажа — домового. Приведу несколько примеров брендов с яркими персонажами. Сова, у формі якого виконано і головний приз гри, — символ мудрості, впевненості у собі та рішучості, вона повністю передає характер інтелектуальної гри. Сову як маскот люблять використовувати навчальні заклади — школи та університети.

Маскот – персонаж компанії, який допомагає зробити комунікацію як з дорослими, так і з дітьми простий і запам’ятовується. Кролик Nesquik, цукерки M&M’s, Сберкот і Mr. Proper – це маскоти – графічні персонажі, які «олюднюють» компанію та її комунікацію. Як правило, маскоти представляють збірний образ аудиторії компанії. Після проведеного дослідження про цільову аудиторію, конкурентів, асоціації з брендом можна приступати до графічної розробки маскоту. “Зв’язати” персонажа з конкретною компанією в голові споживача допоможуть фірмові кольори.

Leave a reply